Informace pro zákazníky

Doprava a platba

Nabízíme tyto základní formy dopravy: 
Zásilková služba PPL - 121 Kč
Zboží Vám můžeme zaslat expresní zásilkovou službou PPL.
Zásilka je důkladně zabalena a pojištěna proti poškození. Doručení službou PPL jsou 2 pracovní dny od objednávky.
Cena za doručení zásilky zásilkovou službou je 121 Kč s DPH.
Při objednávce nad 2.500 Kč S DPH je doprava ZDARMA. 

Vyzvednutí na pobočce PARCELSHOP PPL - 95 Kč
Zboží Vám můžeme zaslat na pobočku Uloženky.
Zásilka je důkladně zabalena a pojištěna proti poškození. Doručení službou Uloženka jsou 4 pracovní dny od objednávky.
Cena za doručení zásilky zásilkovou službou je 95 Kč s DPH.
Při objednávce nad 2.500 Kč s DPH je doprava ZDARMA.. 
Vyzvednutí na pobočce Uloženky - 105 Kč
Zboží Vám můžeme zaslat na pobočku Uloženky.
Zásilka je důkladně zabalena a pojištěna proti poškození. Doručení službou Uloženka jsou 4 pracovní dny od objednávky.
Cena za doručení zásilky zásilkovou službou je 105 Kč s DPH.
Při objednávce nad 2.500 Kč s DPH je doprava ZDARMA.

Při nákupu v našem e-shopu Tokal.cz si můžete zvolit jeden z následujících způsobů platby. Některé formy jsou vázány na typ dopravy. 

Platební kartou - zdarma

Umožnujeme platbu platební kartou přes platební bránu. 

Na dobírku - 45 Kč

Platba na dobírku je zpoplatněna cenou 45 Kč s DPH.

Převodem na účet - zdarma

Jedná se o úhradu předem na náš bankovní účet číslo: 

Název banky: Fio banka, a. s.
Číslo účtu (Česká republika):  2700899749/2010
měna CZK
   

 

Po odeslání objednávky Vám do 24 hodin na Vaši emailovou adresu zašleme sumarizaci objednávky. Při platbě převodem použijete číslo uvedené v sumarizaci objednávky  jako variabilní symbol.

Po přijetí Vaší platby na náš účet Vám nejpozději do 2 pracovních dnů zboží vyexpedujeme (pokud je zboží skladem) na Vaši adresu a na email Vám potvrdíme přesný termín dodání. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).

Dodací lhůta

Dodací lhůta je uvedena u každého výrobku a je denně aktualizována. Zboží, které je skladem, expedujeme do 24 hodin. V případě, že zboží není skladem, zboží je expedováno do 14 dnů.

Jakmile bude Vaše zásilka vyexpedována, zašleme Vám informativní email s číslem zásilky a kontaktními údaji na zásilkovou službu. Zásilková služba bude mít k dispozici Vaše telefonní číslo a to jen pro případ nezastižení na dané adrese. 

Opětovné doručení zásilky na místo si můžete znova objednat telefonicky, popřípadě si můžete zboží odebrat i na Vašem regionálním depu zásilkové společnosti.

Pokud v avizovaný den Vám zásilková služba nedodá zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popřípadě se informujte přímo v zásilkové službě.

Přesný termín dodání zboží Vám potvrdíme v momentě, kdy zásilka opustí naši expedici. Je považovaný tedy za pevný.

V případě, že kupující nepřevezme zboží a to z důvodu ležících na jeho straně, např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu, apod., nese kupující náklady na dopravu nebo spojené s opakovaným dodáním v plné výši.

Tokal.cz si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu. Na již uzavřenou kupní smlouvu se vztahují obchodní podmínky platné v době jejího uzavření.

Převzetí zásilky

Nastane-li situace, že je obal zásilky viditelně poškozen, sepište s řidičem reklamační protokol. Vyžádejte si telefonní kontakt na depo přepravce odkud k Vám vyšlou technika, který vyhodnotí škodu a sepíše s Vámi zápis o poškození zásilky. O celé situaci nás informujte na info@tokal.cz.

V případě, že zjistíte poškození zboží po jeho rozbalení, neprodleně nás kontaktujte a to do 24 hodin od doručení. Budeme tuto zásilku reklamovat u přepravce, který k Vám vyšle technika, který vyhodnotí škodu a sepíše s Vámi zápis o poškození zásilky.

V případě, že zjistíte, že dodaný výrobek je nefunkční, situace se řeší jako reklamace. Postupujte podle kroků v reklamačním řádu.

 


Objemové slevy

Na všechny výrobky v našem e-shopu poskytujeme objemovou slevu, kterou můžete uplatnit v případě, že objednáte v rámci jedné objednávky nad určitou částku.

Sleva se Vám automaticky odečte před odesláním objednávky - uvidíte v posledním kroku objednávkového procesu. 

Jaké objemové slevy můžete u nás využít:

5% sleva při nákupu nad 6.000 Kč s DPH

10% sleva při nákupu nad 12.000 Kč s DPH

 

Podmínky využití slevy:

Pro produkty, které jsou označeny symbolem AKCE neplatí objemové slevy a tato cena je již konečná.

 


GDPR

I. Základní ustanovení

1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Tokal solutions s.r.o. IČ 04561201 se sídlem Rybná 716/24, Staré Město, 110 00, Praha 1 (dále jen: „správce“).

2. Kontaktní údaje správce jsou

adresa: Rybná 716/24, Staré Město, 110 00, Praha 1

email: info@tokal.cz

telefon: +420 774 386 889

3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je

  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR, Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

2. Účelem zpracování osobních údajů je

  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

3. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

IV. Doba uchovávání údajů

1. Správce uchovává osobní údaje

  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 20 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.

2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

1. Příjemci osobních údajů jsou osoby

  • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
  • zajišťující služby provozování e-shopu (Shoptet) a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
  • zajišťující marketingové služby,
  • zajišťující služby provozování společnosti a další služby v souvislosti s provozováním obchodu (účetní, zaměstnanci, jednatelé).

2. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

VI. Vaše práva

2. Za podmínek stanovených v GDPR máte

  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.

3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

VIII. Závěrečná ustanovení

1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 22.05.2018.

 


Obchodní podmínky

Zde naleznete obchodní podmínky : Všeobecné obchodní podmínky Tokal solutions s.r.o

 


Reklamační formulář

Zde naleznete reklamační formulář: Reklamace Tokal solutions s.r.o

 


Odstoupení od smlouvy

Zde naleznete odstoupení od smlouvy: Odstoupení Tokal solutions s.r.o